Krångel.

Fotoprojektet till i morgon kommer inte alls bli som det var tänkt. Modellen jag skulle fotografera hade annat för sig och jag har studion inbokad till i morgon. Så jag fick snällt leta vidare. Tyvärr, är det inte det enklaste att göra. När man redan har en bild fast i skallen. En vision av hur bilden skulle sett ut. Men min storasysters vän Ida kommer ner till skolan i morgon och vi ska göra ett försök.

Jag har ändrat en del i rekvisitan. I stället för ett förkläde och att få en "slaktarstil" på bilden har jag fått låna ett mycket gammalt nattlinne av min mormor. Som hennes gamla, gamla mormor hade. Eller något sådant. Och så har jag ketchup. Ja, ketchup. Enkelt blod.

Jag tänker mig mer en mentalsjuk kvinna än en slaktare at the moment. Och vi får se hur slutresultatet blir i morgon. Jag hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0